Timovi

Redakcija

Novinari

Najbrojniji dio redakcije čine novinari i kolumnisti na portalu Studentski.hr, koji svakodnevno pripremaju vijesti i zanimljivosti iz studentskoga života. Novinari istražuju studentske aktualnosti, posjećuju razna studentska događanja, konferencije, a ponekad se počaste i odlaskom na teren, što često uključuje kazališne predstave, koncerte i slično. Kolumnisti na tjednoj bazi na osebujan način prenose dogodovštine iz vlastitog života ili poruke koje smatraju važnima šarolikoj publici, a često se uključuju i u pisanje različitih vijesti. Međusobno se redakcija druži na sastancima i radionicama, a često se okupljaju i na kavi (čitaj: pivi 🙂 ).

Lektori

Lektorski tim također je važan dio redakcije na portalu Studentski.hr, a bavi se svakodnevnim lektoriranjem članaka, ali i objava na društvenim mrežama. Također, članovi se i međusobno savjetuju i komuniciraju te na taj način proširuju svoje znanje i rješavaju moguće nedoumice koje se mogu javiti tijekom i nakon lekture članaka. Lektori se međusobno upoznaju i druže na sastancima i organiziranim druženjima. Prema potrebi organiziraju i predavanja i radionice za članove ostalih timova portala.


Administratori

Tim Administratora brine o održavanju baze podataka, redovito provjerava i ažurira informacije o studentskim institucijama i poslovima, kontrolira oglase i konstantno pretražuje stranice portala i detektira grešake koje potom ispravlja. Članovi tima svakodnevno unose u bazu nove oglase za posao, komuniciraju s korisnicima koji žele objaviti oglas ili se registrirati na portalu Studentski.hr te održavaju webove udruge i portala na visokoj razini.


Društvena suradnja

Tim Društvena suradnja zadužen je za suradnju s institucijama, rad na projektima i odnose sa studentskim udrugama. U skladu s tim rade na povezivanju udruga, pokroviteljstvu na projektima i organizaciji edukacija i radionica, predstavljaju udrugu i njezine projekte na sajmovima udruga i sličnim manifestacijama.


Marketing & komunikacija

Marketing tim

Radi se o najzanimljivijem poslu na svijetu (ako mu se pristupi s pravim stavom – a za to ćeš dobiti upute) i timu u kojem možeš jako puno toga naučiti (bilo na internim radionicama, bilo od stručnjaka iz marketinških agencija koje ćemo ti dovesti i naravno, kroz rad na našim super zanimljivim kampanjama). Poanta cijele priče može se sažeti u tri pitanja: Što želimo? Kako ćemo to napraviti? Jesmo li uspjeli? Ako vjeruješ u svoju ideju, voliš sve što je digitalno, želiš učiti raditi s novim alatima, naučiti kako i čemu služi Google Analytics, što je to Mail Chimp i kako složiti odličan newsletter, što čini super kampanju (online i offline) i svašta drugo, onda je ovo tim za tebe.

Community management (CM

Vrlo važan dio Marketinga & komunikacija, svakako je CM tim koji svakodnevno brine o društvenim kanalima portala Studentski.hr, objavljuje članke, odgovara na komentare, osmišljava i provodi komunikaciju na Facebooku, Instagramu, Twitteru i Viber Public Chatu. Uz to, CM-ići odgovaraju na svakojake upite koji nam stignu u inbox, koriste razne marketinške alate, analiziraju kakav efekt imaju (ili nemaju) razne objave, ali i kreiraju zanimljive nagradne natječaje i osmišljavaju fora sadržaje koji zabavljaju naše čitatelje.

Grafički dizajneri

Grafičari svojom kreativnošću i genijalnim idejama kreiraju vizualno privlačan sadržaj, bannere za web, objave na društvenim mrežama, vizuale za članke i još puno toga. Budući da je ovo najkreativniji dio u našim kampanjama, grafički dizajneri imaju važnu ulogu u slanju poruka koje su oku ugodne te uče zakonitosti vizualne komunikacije svakog pojedinog medija i razvijaju kreativan način razmišljanja usmjeren rješavanju problema.


Odnosi s javnošću (PR)

Članovi PR tima kroz svoje aktivnosti osmišljavaju i provode projekte i događaje za studente i mlade, pomno planirane i komunicirane prema svojoj ciljnoj skupini. Za svaki od projekata članovi obavljaju temeljne PR aktivnosti poput pisanja plana/strategije, kreiranja i slanja priopćenja i poziva za medije, praćenja objava i pisanja izvještaja, a u okviru njihova rada provode se i medijska pokroviteljstva za razna događanja.


Ljudski resursi (HR)

Tim ljudskih resursa u udruzi sudjeluje u regrutacijskom procesu – od osmišljavanja plana za traženje novih suradnika, provođenja selekcijskog postupka i intervjua do uvođenja novih suradnika u rad. Zadatak tima je i ispitati zadovoljstvo volontera putem izrade i provedbe upitnika, obrade dobivenih podataka te izrade izvještaja upitnika. Osim navedenoga, važan dio rada uključuje analizu obrazovnih potreba portala, sudjelovanje u osmišljavanju edukacija te organizaciji i provedbi sastanaka, radionica, druženja, teambuildinga. Neizostavan dio je i vođenje raznih evidencija, odnosno operativno praćenje rada udruge i njezinih članova.